سایر مطالب

فیزیوتراپی با بیمه شهرداری

امروزه با وجود پاندمی که جهان با آن درگیر شده است  بهداشت و توجه به ان مسئله  مهمی است ، از این رو دنیا به سمتی پیش می رود که دسترسی به مراقبت های بهداشتی در الویت تمام اشخاص قرارگرفته است. همچنین هزینه ها، فاصله، بیماری و صدها مساله دیگر افراد را مجبور کرده است تا به دنبال مکان هایی که این نیاز را بر طرف می کنند، باشند .

 به طور کل در جریان صدمه ها و آسیب هایی که به علت های مختلف به بدن وارد می شود و یا به دنبال محدودیت هایی که اعمال جراحی برای فرد ایجاد می کند و هم چنین به دلیل اشکالات آناتومیکی مادر زادی ممکن است یک فرد به فیزیوتراپیست مراجعه کند

رشته فیزیوتراپی از شاخه علم توان بخشی است و به درمان مشکلات سیستم عصبی _ عضلانی و عضلانی _ اسکلتی کمک می کند.

فیزیوتراپی یکی از درمان هایی است که بسیاری از بیماران برای انتخاب آن نزدیک بودن محل اقامت خود به محل درمان و همچنین هزینه و کیفیت درمان را در اولویت قرار می دهند.

کلینیک فیزیوتراپی دکتر راستگو یکی ازهمین مراکز است که در شمال تهران قرار دارد  و سعی می کند تمام خدمات و تکنیک های درمانی را از جمله ورزش درمانی، درمان های دستی، شاک ویو تراپی، لیزر تراپی، بیوفیدبک تراپی و…. را  برای بیماران این منطقه  فراهم کند.

همچنین این مرکز توانسته تسهیلاتی برای شما عزیزان در نظر بگیرد و با برخی از بیمه های اساسی و تکمیلی قراردادهای مناسب منعقد کند و به بیماران این امکان را می دهد که در بسیاری از موارد عملاً بخشی از درمان خود را به صورت رایگان دریافت کنند.

بیمه شهرداری (شهر سالم) یکی از بیمه های طرف قرارداد با فیزیوتراپی دکتر راستگو است. تسهیلات این بیمه بهترین و جامع ترین پوشش را برای بیماران تحت پوشش این بیمه گر فراهم می کند.

در این بیمه شدگان، بیمه گر متعهد می شود که بخشی از هزینه های درمانی و بیمارستانی هر یک از بیمه شدگان که بر اساس شرایط قرداد و با رعایت فرانشیز توافق شده  قابل پرداخت می باشد را جبران نماید.

به طور کلی تعهدات بیمه گر شامل هزینه های ویزیت پزشک، جراحی، پانسمان، انواع ازمایش  های پزشکی ، مخارج بیهوشی، هزینه های دارو ، دندانپزشکی، دندان مصنوعی، زایمان، و از جمله  فیزیوتراپی می باشد که بیمه گر بر اساس شرایط قرار داد خود را ملزم به پرداخت آن کرده است.

بر اساس قرارداد بیمه درمان بیمه شهرداری (شهر سالم) هزینه های درمان با توجه به مندرجات قرارداد توسط بیمه گر جبران می شود.

شما می توانید با داشتن این بیمه از تسهیلات درمانی کلینیک فیزیوتراپی دکتر راستگو بهره مند گردید.

در صورتی که درگیر مشکلاتی از قبیل کمردرد، زانو درد، گردن درد و بازتوانی آسیب های ورزشی، مشکلات بیومکانیکی در حرکات بدن و وضعیت بدنی غلط و مبتلا به آسیب های ورزشی هستید می توانید با مراجعه به کلینیک فیزیوتراپی دکتر راستگو بیماری خود را درمان کنید.

 طیف وسیعی از بیماران ارتوپدی را در دو نوبت صبح و عصر با استفاده از تجهیزات پیشرفته مانند لیزر درمانی، شاک ویو درمانی، بیوفیدبک درمانی، مغناطیس درمانی (مگنت تراپی) و سوزن خشک (درای نیدلینگ) تحت نظارت دقیق متخصصین این مرکز تحت درمان قرار می گیرند.

بهبود چشمگیر اکثر بیماران اعزام شده به این کلینیک و میزان رضایت بالای بیماران از درمان ، گواه این ادعاست.

این مرکز به عنوان یکی از مراکز مجهز  شمال تهران از نظر تجهیزات و پرسنل پزشکی، تلاش کرده است با استفاده از تجهیزات مدرن ، بهترین خدمات درمانی ممکن را به بیماران خود ارائه دهد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
سوالی داری؟ با ما گفتگو کن