سایر مطالب

فیزیوتراپی با بیمه آسیا

فیزیوتراپی با بیمه آسیا

هیچ فردی توانایی پیش بینی سلامت خود یا نزدیکان اش در آینده را ندارد. همه ما می توانیم برای تامین هزینه ها و جلوگیری از بروز مشکلات اقتصادی ناشی از هزینه های درمانی، از راه کارهای مناسبی مانند استفاده از بیمه های تکمیلی بهره ببریم. در این راستا شرکت سهامی بیمه آسیا یکی از بیمه های تکمیلی با قدمت و اعتبار بالا است.

از آنجا که  مرکز فیزیوتراپی دکتر راستگو طرف قرارداد بیمه آسیا می باشد، امکان انجام فیزیوتراپی با بیمه آسیا در این مرکز مهیا است.

بیمه آسیا برای فیزیوتراپی فیزیوتراپی با بیمه آسیا - ax 1 300x169 - فیزیوتراپی با بیمه آسیا

تعرفه فیزیوتراپی بیمه آسیا

بیمه آسیا اغلب درمان های فیزیوتراپی را تحت پوشش دارد. از درمان های فیزیوتراپی قابل انجام با بیمه تکمیلی آسیا در این مرکز به موارد زیر می باشند:

  • فیزیوتراپی روتین شامل استفاده از گرما یا سرما، اولتراسوند و دستگاه تحریک الکتریکی
  • لیزر کم توان
  • شاک ویو تراپی
  • لیزر پر توان
  • مگنت تراپی
  • سی پی ام

در مرکز فیزیوتراپی دکتر راستگو، پس از استعلام آنلاین بیمه آسیا با کد ملی بیمار ، درصد پوشش بیمه برای آن فرد مشخص می شود. لازم است که بیمار فرانشیز درمان را بپردازد. فرانشیز به درصدی از هزینه درمان که خود بیمار برای درمان اش باید بپردازد گفته می شود. این درصد بسته به قرارداد منعقد شده بین بیمار و شرکت بیمه متفاوت می باشد و معمولا 10، 20 یا 30 درصد باشد. این به این معنا است که از کل هزینه های درمانی تنها این درصد توسط خود فرد و الباقی هزینه توسط بیمه تکمیلی آسیا پرداخت می گردد. درصد فرانشیز در معرفی نامه بیمار ذکر می گردد. لازم به ذکر است که اعلام هزینه درمان پیش از مراجعه به مرکز فیزیوتراپی و صدور معرفی نامه وجود ندارد.

فیزیوتراپی با بیمه آسیا - ax2 300x187 - فیزیوتراپی با بیمه آسیا

استعلام بیمه آسیا با کد ملی

خوشبختانه امکان استعلام بیمه آسیا با کد ملی به صورت آنلاین در مرکز فیزیوتراپی دکتر راستگو فراهم است. مراجعین محترم به فیزیوتراپی با ارائه کد ملی، معرفی نامه درمانی به صورت آنلاین در خود مرکز فیزیوتراپی برایشان صادر می گردد. این امکان راحتی بیشتر بیماران را موجب می شود. در معرفی نامه صادر شده، درصد فرانشیز بیمار، تاریخ اعتبار بیمه و سقف تعهد بیمه آسیا برای فرد وجود دارد.

 فیزیوتراپی با بیمه آسیا تکمیلی

بیمه تکمیلی درمان یک پوشش درمانی و بیمه ای اضافه بر پوشش های بیمه پایه می باشد. بیمه تکمیلی جبران کننده خسارت های مربوط به درمان و بیماری است. شرکت های بیمه ای متعددی برای ارائه خدمات بیمه تکمیلی وجود دارند. هر کدام از این شرکت ها بیمه های تکمیلی را در طرح های مختلفی ارائه می دهند.

فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه آسیا

مراکز فیزیوتراپی طرف قرار داد با بیمه آسیا در نقاط مختلف شهر تهران و همچنین در شهرستان های دیگر هستند. شما با مراجعه به وب سایت شرکت سهامی بیمه آسیا می توانید در مورد فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه آسیا مطلع شوید.

مراکز طرف قرارداد بیمه آسیا

به منظور اطلاع از مراکز طرف قرارداد با بیمه آسیا می توانید به آدرس اینترنتی شرکت سهامی بیمه آسیا: https://www.bimehasia.com مراجعه کرده و بسته به محل سکونت خود، مراکز طرف قرداد بیمه آسیا را انتخاب کنبد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینها را هم ببینید
بسته
دکمه بازگشت به بالا
سوالی داری؟ با ما گفتگو کن