خدمات مادرمان های خانگیدرمانهای فیزیوتراپی

ورزش برای عصب رادیال

ورزش عصب رادیال

در این مقاله ورزش های عصب دست را توضیح می دهیم:
حرکات درمانی ملایم
1. ریختن آب از لیوان : حرکت را با در دست گرفتن یک فنجان خالی در دست شروع کنید و سپس آن را از سمت بالا به پایین بچرخانید. انگار می خواهید آب درون لیوان را به زمین بریزید.

ورزش برای عصب رادیال - Picture1 - ورزش برای عصب رادیال 2. شکل هشت انگلیسی: بایستید و در حالیکه دست سالم شما برای حمایت پشتی یک صندلی را گرفته، به سمت جلو مایل شوید. دست مبتلا را به شکل هشت انگلیسی تاب دهید. کف دست را زمانیکه آن را از بدن دور می کنید رو به داخل بگیرید و هنگامیکه آن را به بدن نزدیک می کنید رو به خارج بگیرید.
ورزش برای عصب رادیال - Picture2 - ورزش برای عصب رادیال3. پمپ کردن آب: دستان خود را همانند شکل در هم قلاب کنید. مانند پمپ زدن، دستان خود را بالا و پایین ببرید.
ورزش برای عصب رادیال - Picture3 - ورزش برای عصب رادیال4. به کف دست خود را از پشت آرنج نگاه کنید: درحالیکه بازویتان در خارج و پهلوی شما قرار دارد، همانند شکل، سعی کنید از پشت آرنج تان به کف دست تان نگاه کنید. هدف شما باید نگاه کردن به انگشتان و شست دست باشد.
ورزش برای عصب رادیال - Picture4 - ورزش برای عصب رادیال5. وضعیت انعام دادن: به سمت مبتلا نگاه کنید. دست خود را به پشتتان ببرید انگار که می خواهید با دستتان از پشت انعام بگیرید.
ورزش برای عصب رادیال - Picture5 - ورزش برای عصب رادیال

6. کشیدن دست روی میز: کف دست خود را روی میز قرار دهید. سپس کل بدن را به سمت مخالف بچرخانید.
ورزش برای عصب رادیال - Picture6 - ورزش برای عصب رادیال

7. ماساژ دادن کمر: کمر خود را با حرکت چرخشی ماساژ دهید. بسته به سمت درگیر، دست راست باید حرکت چرخشی پادساعتگرد و دست چپ باید حرکت چرخشی ساعتگرد انجام دهد.

ورزش برای عصب رادیال - Picture7 - ورزش برای عصب رادیال

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینها را هم ببینید
بسته
دکمه بازگشت به بالا
سوالی داری؟ با ما گفتگو کن